hye and assalamualaikum anda yang comel-2 and hensem-2 tu :)

ehem.suka la tu kena puji kan ? -.- menyampass i.



first of all..aku nak wish SELAMAT MENYAMBUT HARI MAULIDUR RASUL.and also selamat bercuti kepada you olls semua.aku cuti tiga hari.yeayyy! :D bhahaha.*orang lain cuti lama pun tak ada la nak heboh sangat -.- menyampass i

okay..actually dalam dua tiga hari ni aku rasa pressure sangat-2.dek kerana busy dengan kelas yang non-stop and also kuiz and test yang berderet-2 ibarat anak itik pulang petang and tak lupa juga dengan masalah rumah tangga yang menghantui diriku.*sejak bila aku kahwin ni? -.- menyampass i tapi..serius.rasa down and lemah sangat.tapi..jangan risau.ALLAH kan ada :)

aku pressure pun tak ada la sampai demam seminggu and muka pun masam lebih masam daripada cuka getah kan?cool je..padahal dalam hati aku ni macam argghhhhh!tension tension! 
rasa nak makan banyak-2 je biar jadi macam belon.bhaha.depan classmates konon la senyum aje,tapi.. menangis juga kat belakang kelas.hahax.*cover-2

bukan apa tau..aku kalau pressure aku akan menangis tak berlagu and aku lebih suka pendam sorang-2.*aku pemalu.malu nak luah kat orang and baik hati.tak nak susahkan kawan aku :) and but..plish la jangan tiru perangai aku ni.kalau korang rasa pressure sangat-2 sampai hanya mampu mengensot je and hanya mampu makan guna kaki ,plish la story kat membe-2 tu.jangan pendam sorang-2 okaih?

and.

memandangkan i cuti tiga hari,maka apa lagi.hangout la beb.merelease tension akibat daripada hari kuliah yang teramat padat. :) *aku rasa kalau duduk kat matrik lagi la tension tahap gaban -.-

hangout-2 aku pun tak ada la dari pagi sampai ke midnight.and tak ada la nak melepak dengan boboy yang tak berapa nak guna tu -.- *certain lelaki je.mohon jangan terasa :) nak aku mention nama pun boleyy.bhahaha.

okay la.cukup sampai di sini entry aku pada kali ni.kalau korang rasa bosan dengan hujah-2 aku kat ats tu,mohon mamoh skin laptop masing-2 :) adios baby!



nota kaki : first time i pakai eye liner.nampak macam muka angry bird.bhahaa :D *mohon jangan curi gambar aku.okay -.-





No comments:

Post a Comment