TER :)

hye and assalamualaikum :)

hehe.actually,aku baru balik daripada TER with my geng[s].kitaorang pergi sana untuk merosakkan lantai hall bowling.bhahaha.*aku terutamanya :D

mana tak nya..cik alyaa santik ni over sangat main.almaklum la kan first time aku main.cehh*sebelum ni main  gelek buah nyiur aje -.- tapi..serius.seronok gila tadi.haha.bising gila tempat tu dengan jeritan gadis-2 yang agak supan-santun.confirm la macik-2 yang baru nak merisik tu lari balik rumah.wkwkwkwkw.*plish jangan tiru okaih?

tadi aku keluar berempat.GIRLS only.i repeat,GIRLS only :) *jangan nak tabur fitnah  pulak. -.-


nota hidung : ni pic kami berempat.moh nak intro.dari kiri,AKU,ZATY,DILA AND SOFEA 
                    *comel tak pic ni? >.< credit to pakcik yang tengah main bowling

actually aku tak nak pun main sebenarnya..tapi..because of si sofea yang mendesak aku and siap bawa stoking special untuka aku main,maka aku dengan paksa rela nya merajinkan diri untuk main -_________-

kitaorang main dua games.first game tu aku and dila jadi raja..tapi yang second tu si zaty and sofea pulak yang jadi raja.*bukan apa..kitaorang ni baik hati nak bagi sedekah point sikit kat dorang tu :) baik tak ?


nota kepala : sempat lagi pose before aku merosakkan lantai bowling line tu :) *nasib baik tak melayang je                      
                    bola tu kan? -.- buat malu je cik alyaa oi.

nota jari : ni pic kami bertiga.muahaha.thanx to si dila yang susah-payah memicit hp aku tu :)

okay.itu sahaja.hehe.*actually,aku nak tunjuk gambar je.bhahaha.memang gila camera la muka-2 kat atas ni -.-"

adios bebeh .

2 comments:

  1. haha . aino . dah stalk kejap blog hang smlm. taw yg korg pun pegy boling .

    tp blog hang da makin berat weh . kadang2 die xleh load n jd kosong je . need to do sumting meh . ^^

    ReplyDelete
  2. mehehe :) serius ? :( okaih.nanti aku try setel kan.hurmm

    ReplyDelete