kawan sampai ke syurga ^^

hye alls !meet me again.hehe.baru dapat online hari ini.penat sangat sebab semalam baru sampai rumah.home sweet home baby ! >< rindu sesangat kat rumah ni haa.lama sangat tak balik.habis final baru balik rumah bukan tak nak balik but i've a lot of works to do there T.T heewww~ okay.don't cry-cry anymore coz from today till 2nd of disember aku akan bercuti.yeayy ! >< sangat-sangat seronok !

--------------------------------------------------

hurm. tadi sedang i sibuk-sibuk delete pics from my lappy coz dah heavy sesangat dah plus korean movie lagi ni haa,i terjumpa lah pic i dengan geng i dulu-dulu ^^ geng time form two kat SMK(A) NAIM LILBANAT.alahh.sekolah berprestasi tinggi tu...mesti korang kenal kan ? ^^ *tipu laa kalau cakap tak kenal -.- sekolah feyymes tu~ feeyymes after aku keluar time form 4 sebab  nak continue study kat MRSM QBER.maybe korang tak kenal kot.ehe :p aku pun tak tahu kenapa sekolah tu jadi sangat-sangat feyymes after aku keluar.why baby why ? 'O' *okay.pedulikan.

hurm.teringat balik zaman kecik-kecik dulu.*zaman form 2++ tuu.kecik la kan ? ^^ hehe,kadang-kadang senyum sorang-sorang juga. ^^ bukan apa..sebab time tu banyak sangat sweet experience kitaorang tau.skip kelas sama-sama and lepak kat bilik sakit,then fly pergi makan-makan kat billion.hehe.tak cukup lagi,hostel just just jadi tempat kitaorang simpan barang-barang saja coz after habis kelas,kitaorang akan balik rumah farah.hehe.seronokkan hidup ? ^^ tapi begitulah realiti hidup,sepandai-pandai tupai melompat,jatuh dalam swimming pool juga kan ? ^^ kalau kena denda itu biasa dong~ haha.nakal betul.budak-budak kan.minta maaf la cikgu ^^ hehe

time form two la kitaorang start bergang.masa tu lah yang nerd*macam aku,yang alim-alim macam *siapa ehh ? -.- tetiba bertukar jadi agak wooow!mabeles! ^^ calture shock maybe or..saja-saja.makin matured kot?haha.ala..biasa la kan budak-budak.tapi..sekarang ni semua dah besar-besar ^^ jadi anak dara yang cum-cun and lawa .haha.suka puji-puji kan ?>< sekarang ni kitaorang dah further study kat uni and matrik .and ada yang buat persediaan ke oversea.untung la dapat kenal mat saleh~ T.T tapi apa-apa pun kami still keep in touch.hehe.kalau time reunion tu memang bising bangoo la.hehe ^^ nak buat macam mana kan ? >< 

------------------------------------------------------


ni gambar kitaorang time form two.hehe.agak-agak mana aku ? ^^

korang tak marah kan aku upload gambar ni.hehe.jangan risau semua tudung jadi ^^ 
kalau pic yang kat bawah ni pic time birthday mirah.location : dalam bilik sakit.tempat yang paling best untuk lepak ^^ hehe *sorry guys actually aku lupa ni kek siapa .hehe :p sorry~



yang buat muka tak senonoh tu aifa nama nya.hehe. ^^ yang tepi dia,amirah and sorang lagi farah :)


haa..yang ni aku tak tahu macam mana boleh ada dengan aku.alang-alang masuk entry sekali la.hehe ^^
my lovey-dovey
anis.farah.syasya

okay.aku rasa cukup la kot.hehe.guys,aku bukan nak malukan korang tau dengan cerita semua benda-benda kat atas tu.hehe.just nak share dengan korang semua.and i'm pretty sure pembaca-pembaca sekalian pun akan,sedang or telah melalui perkara yang sama kan ? hehe ^^ biasa la kan budak-budak.*tak habis-habis dengan budak-budak -..-

okay.enough baby.wassalam ^^

with love,
-lyaa adens-

No comments:

Post a Comment