a walk to remember .


hye guys . bertemu kembali dalam blog aku yang tak seberapa ini .ehe.cukup lah dengan sedikit 'renda-renda pink' and 'tepek-tepek kartun' sedikit.hehe.cun kan blog aku ? lama sangat dah tak update sebab aku 'lemas' dalam kesibukan menuntun ilmu .serious tak ada masa nak melayan blog ni haa.ini pun ada masa nak mengupdate sebab sekarang dah start cuti sem.yeahhaaa ! >< jelous tak ? :p hehe

actually,kami kanak-kanak ribena yang comel-comel ni baru saja terlepas daripada kandang ketensionan *OH MY BM -..- peperiksaan.almaklumla kan..even kami ada gap beberapa hari pun time exam,tapi still juga bermata panda .it's okay baby,berkorban demi cita-cita -..- betul tak betul tak ? soalan dia tersangatlah senang sampai aku rasa nak gigit-gigit saja kertas yang comel-comel tu haa.mesti sedap kan rasa kertas-kertas tu ? ^^ nak try la.

okay .now we back to our topic.topic ? macam formal je -..- hurmm.disebabkan hari ni kami semua merdeka daripada cengkaman para buku yang penuh dengan teori dan formula,maka berduyung-duyungla kami semua ke mydin or giant untuk bersuka-ria or apa-apa sahaja bagaikan anak itik kuning terkedek-kedek,tapi seriously dalam hati still ag pikir pasal result nanti *memang tak tenang la cuti sem nanti -..- ya allah.permudahkan lah segalanya.ameen. T.T

----------------------------------------------------------------

okay.actually petang tadi aku keluar dengan my roomates buat kali terakhir...............pada tahun ini.sebab esok aku dah nak balik .yeayyy bebeh !! >< *excited gila -.- ehh,jap-jap ce pandang bawah .

pic1 :me,ilya and zaty 

hehe.saja je nak tunjuk pic ni kat korang semua ^^ ini la roommates beta :) ilya and zati yang ohsem gila ! >< hehe.jap ada banyak lagi pics yang aku nak tunjuk ni.hehe.saja nak share dengan korang.ini la tujuannya berblogging :) betul takk betul takkkk ? ^^




pic2 : baby-baby beruang untuk anak aku ^^ *sejak bila i kawin ni ? -.-





pic3 : posing sekejap with ilya cantik setelah menderma duit di mydin ^^

              penat-penat i tarik troli besar last-last derma rm6 je.haha.memang la si alyaa ni .humm. -.-





pic4  : my feveret cool blog yeahh ! oreo vanilla :) sangat sedappp.

nanti birthday aku korang belanja aku benda alah comel ni.aku nak seguni cool blog .boleh ? ^^ hehe
kita kan kawan.betull takk betull takk ? ^^ *mata kelip-kelip sambil buat muka comel nak minta orang belanja.haha



pic5 : tadaa !!!! double down !! jangan lupa untuk try tau sebab objek kat atas tu sangat-sangat
la sedap and buat perut anda buncit seketika ^^ *rm8++ only.ala carte.tolong promote ^^



pic6 : picnic dengan mereka sambil promote kfc and big apple sambil buat muka 
huduh -.-"

okay.aku rasa cukup la setakat tu.hehe.hamba pun dah penat ni. -o- *menguap.bye everybody ~

mood : bahagian atas tu entah apa-apa aku merapu -..-" pedulikan.thanx sudi baca. ^^

-lyaa adens-


1 comment: