CIK LYAA KEMBALI !

hye guys !
lama tak update blog.dh berkulat dah haa..almaklumla kan..busy memanjang.tiap-tiap hari ada kelas.fuhh..baru part one belum lagi part one dah mengeluh.astargfirullahalazim... -.-

ehem.

aku banyak benda nak kongsi dengan korang semua.topik nya agak HOT and lagi HOT kalau korang pun turut menyampuk.hehe.biasala kan..korang kan banyak mulut ;p

and kalau korang nak aku tulis apa-apa entry or tentang topik-topik yang HOT gila,just cakap saja. 

BUT HOW ?

alah..korang ni MUKA BUKU kan ada..so rajin-rajin la jenguk wall aku.kalau nk tanya something tu inbox saja la..sharing is caring kan sayang.

ACTUALLY !

aku nak hasut korang agar abaikan post or entry aku yang agak merapu and entah apa-apa tu.semua tak boleh pakai.entry kanak-kanak saja semua tu *muka cam sengal aje kan kutuk entry sendiri -..-

okay.just abaikan sahaja ehh?
bukan apa entry dulu-dulu akan membuatkan muka korang jdi macam ni

----------------------------------------------


CUN GILA KAN ? HAHA :D

and then aku buat pulak muka macam ni

----------------------------------------------


confirm korang rasa macam nak penyek-penyek saja muka aku yang OHSEM
gila ni kan ?kah kah kah.
*ketawa sambil golek-golek

okay.
disebabkan korang rindu aku sangat-sangat.
meh sini aku nak habaq something . ^^

korang kenal tak band korea FT ISLAND.
*tolong jawab kenal and tolong jangan malukan aku -..-


alala mucuk-mucuk.comel kan ?
^^
yang aku paling MELT gila-gila ialah yang ni

-----------------------------------------------------

TADAA !




MEOWWW!
handsome kan kan ? ><
haha
-JANGAN AMBIL PAKWE AKU-

haha
><

serba-sedikit pasal FT ISLAND ni...
korang search sendiri lah ekk ?
kih kih !

OUH BEFORE THAT !
korang tak dengan band CN BLUE.
*tolong jawab kenal.and jangan malukan orang yang tulis entry ni. -.-"


yang ni pun i minat jugak.HANDSOME KAN ?
guys,kalau korang perasan band yang aku minat semua yang HOT-HOT GILA and
comel-comel.
habis tu,jejaka malaya yang HITAM MANIS ni tak HOT ke ?
ehe..
korang pn HOT juga.tapi mereka lagi HOT.
^^
hehe
abang-abang sekalian jangan kecik hati ea ? :3 *buat muka cute.
*menyampah -..-

okay.kalau dalam band FT ISLAND,yang paling aku minat ialah *aku pun lupa nama dia apa :p
kih3
kalau dalam band CN BLUE yang paling aku minat ialah ::

------------------------------------------------


hehe.yang ni bukan sebab handsome saja tapi sebab dia nyanyi rilex and cool saja.
macho maintain.haha

agak-agak kan kalau rumah dia terbakar esok-esok
muka dia maintain cool ke ?
-apa kaitan nya ? -..- -

okay.
sudah !
mood study aku dah datang balik
masa merapu dah tamat.
babai ! <3

mood:merapu untuk cari mood study -.-



No comments:

Post a Comment