sharing is caring ! ~^.^~

hye korang semua :) aha.hari ini saya rajin sedikit nak tulis entry kerana ada insan yang bertanya macam mana nak buat doodle comel tu kat FB saya #even saya punya tak secomel orang lain.rendah diri sekejap.haha :p *ehe =.="



buruk kan ? =.="entah apa-apa.ahaha
actually..saya just guna paint and photoscape sahaja.ehe.almaklumla saya ni tak pandai nak guna PS.uhu.so..guna pain cukuplah.uhu.tapi..kalau korang rasa nak buat doodle yang lebih cun and transparent,korang boleh guna PS :) okay ?macam yang saya culik kat google ni :) #mintak ampun sangat-sangat.ehe.sekadar rujukan semua :3


comel kan ? :) ehe.
kalau korang nak jugee..korang blh search kat google.senang.ehe :p ataupun..korang boleh request or tempah doodle yang cun-cun ni melalui doodler yang hebat-hebat :) kalau nak tempah,sila klik SINI
tapi..kalau korang rasa malas nak tempah #jimat duit lettew ^.^ ehe,korang bley amik je FREEBIES ni haa..
percuma..no credit-credit.kalau nak sila klik SANA okay ? :) thanx to mr.doctor.maaf kerana promote doodle anda di sini.wink wink ! :3

okay..selepas i menculik and edit sikit-sikit mana yang patut..maka terhasil lah header yang tak seberapa macam yang kat atas tu :)
 
tadaa !!! haha.puas hati even biasa-biasa sahaja :p

 okay..itu sahaja pada hari ini..kalau ada apa-apa nak tanya jangan malu..jangan segan nak bertanya.jangan risau saya *baik hati :) uhu.okay..sila komen and like ! :3 wassalam

iklan sebentar:
"lelaki hensem  ialah lelaki yang bersongkok serta rajin menunaikan solat jemaah
di masjid ataupun surau ^.^ "

No comments:

Post a Comment