entry :: ptptn.sahabat baik.blockqoute ke?+.+


hye semua..seperti biasa i mencari mood untuk menulis entry.haha.akhirnya..mood itu datang jua :D acecece~~ actually..ada tiga benda nak post hari ini..uhu.tiga ?? banyak tu..haha.sekadar nak berkongsi dengan anda semua :)

first :: pagi tadi..saya baru je dapat duit rm 1500.00.uhu.banyak tak ?? ^.^ *tapi..semua tu hutang je.PTPTN kasi pinjam buat sambung belajar. :) ringan beban sikit :) *yuran ipt mahal lorh..tak rak nak tanggung semua.. =.="

haha.nah bukti :)
okay..bukan nak show off.nak tunjuk bukti je. :p ouh ea..tadi lepas keluar bank saya sempat la berdialog cikit ngan mak.

saya : mak..duit orang sekarang ini ada bla3...
mak : alah..tu campo dengan duit pinjaman..kalau yang awak punya..ciput aje 
ada makcik tu yang dengar mak saya cakap tadi senyum-senyum siput.*maluuuuuuu hamba =.="
btw..comel tak kotak kat atas tuh ?? ehe.try letak cursor kat kotak tuh.aha :D cumel kan effect dia? blink3 ^oo^

okay..memandangkan esok naja aqilah iaitu salah seorang sahabat yang agak baik jugee lah dengan saya akan pergi menuntut ilmu di perantauan matrikulasi [kedah]..tunjuk gambar cikit.peace yaww !!

tadaa !! *asal mulut saya camtu tu ? aha.sedikit masalah teknikal ea tuan puan. :D yang bertudung hitam tu la naja.kitaorang posing depan umah member kitaorang ni.haha *sempat ag =.=" okay naja..kat sini ada wish cikit.special for you :) *wish kali kedua

naja sayang..kat matrik nanti..jangan main-main tau..ingat..nak berjaya bukan senang..tapi..akan menjadi senang kalau naja usaha betul-betul.uhu.yang penting kita usaha..and selebihnya..bertawakkal la pada allah..okay good luck ! :)
okay..sekian sahaja..opss! cop cop..mesti korang tertanya-tertanya bagi yang sedar..tadi saya cakap ada tiga benda kan?*konon actually..entry ni agak kucar-kacir.haha.almaklumla mak tengah membebel kat belakang. :p ok lah.wassalam.babai :) *maaf la entry kali ini agak tiada motif sebab tuan dia pun penin  :(

No comments:

Post a Comment