rindu korang semua :')

hye semua.sorry lama menyepi :) aha.busy sangat-sangat sekarang.yelahkan..tak lama lagi dah nak masuk u :) excited tapi berdebar kot.uhu.doakan saya ea :) #mood hari ini nak guna *saya :DD kah kah !

actually..hari ini posting saya agak jiwang sedikit #sedikit ajelah :p urm..dah lama sebenarnya nak share dengan korang semua pasal ni..tapi..masa tak mengizinkan.sekarang baru ada masa nak post benda-benda HOT camni.aha :D #okay,gurau =.="

kalau korang nak tahu..banyak sangat pengalaman saya kat maktab dulu tau.and pengalaman tu lah yang mendewasakan saya sekarang ni :) and..tapa kawan-kawan yang setia di sisi disaat senang mahupun susah,rasanya saya takkan berjaya sampai ke tahap ni :') #terharu seketika :') meh nak kenalkan dengan dengan insan yang banyak berbakti kepada negara ni :)


ni namanye raihan :) dia ni la yang banyak tolong saya dalam pelajaran and bagi sokongan moral time dalam masalah :) thank you raihan :') rindu sangat-sangat kat raihan :') dia sekarang sedang belajar di UTP.pape pun..good luck dear 


okay..sekarang ni..bukak mata korang luas-luas :) try search budak mana pakai shawl putih ? kalau korang nak tahu..ini lah cik shahila kita :) comel kan ? saya tabik sangat-sangat kat dia ni tau..sebab..dia seorang yang kuat berusaha and agak cermat.tuan dia kecik jew..tapi semangat nye fulamak..uhu :D rindu ila sangat-sangat :')


tadaa !! aha.ni gambar kelas.gabungan 5D and 5C :) saya dak 5C.pheww~ haha.ouh ea..ada dua orang insan lagi yang masih belum saya sebut.nama mereka yang bertuah ialah ...jeng3! AIFAA and AMAL.susah sikit nak cari dalam gambar ni.aha :p even saya baru dalam kelas 5c tapi..thank you jugak kepada semua yang telah membantu saya selama ini :')

and last sekali..untuk batch




rindu sangat-sangat kat korang even kita tak rapat sangat :') and saya minta maaf di atas segala kesilapan yang lalu..manusia tak lepas daripada melakukan kesilapan kan?jadi..kita sebagai kawan haruslah menegur dan saling nasihat-menasihati..okay..saya rasa cukup lah setakat tu dulu...pape pun..good luck untuk anda semua..tak kira dimana jua anda berada.semoga kita akan berjumpa lagi..wassalam.. ❤。 ◕‿◕。

p/s:sorry curi gambar korang.ampun~



5 comments:

  1. Zaman persekolahan kenangan yang paling manis dalam hidup :)

    P/s : Amboi rmainya prefect..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat-sangat manis :) haha
      prefect ?kat maktab saya takde prefect :)
      LDP ade la.uhu :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete