happy mother's day ! :3

aha..hai semua?rindu aku tak ?acecece~ sorry lama tak blogging :p sibuk sedikit..ehe.actually,aku baru je balik daripada bank.tak payah cakap bank ape ea ? :) agak memeningkan la..sebab first time guna bank ni.uhu.aku ke sana sebab nak melunaskan hutang u.aha. # tak lama doh nak masuk u :) berdebar-debar jantungku.acecece~ meowww ! =..=

♂♀ ♥♡☜☞☎ ☏⊙◎☺☻ ►◄

urm..seperti yang korang tahu..13 mei adalah tarikh yang paling bermakna buat kaum-kaum ibu :) sebab..hari tu kan hari ibu.. :) so..kepada mak and semua ibu-ibu kat dunia ni..saya ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada anda semua ! :) tanpa mak..tak lahir la yayaa ke dunia.. :) yayaa doakan semoga mak bahagia selalu,dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki oleh allah s.w.t :) and..terima kasih sangat-sangat kerana sudi menjaga ayah,yayaa,ina nad erin.tak lupa juga terima-kasih sangat-sangat sebab selalu masak untuk kita sekeluarga :) #aku pun tengah belajar masak ni.nak try ?datang umah i :p

okay..tu je la kowt untuk hari ini :) hamba penat.sorry ea ? mahu berehat dahulu ! babai ! :)

p/s : ada sesiapa dapat sambung pengajian ke UiTM kuala terengganu ? :D sila like :p


kaum ibu,sila pandang sini.cantik kan ?khas buat anda semua :)


a special gift for ue !


No comments:

Post a Comment