stress datang lagi ! tidakkk !

assalamualaikum and hye :)

hari ni hari yang sangat meletihkan and stressfullllllllllll for me.hurm.biasa la kan.hari ada kuliah memang rasa penat sangat-2.nak kata kelas straight dari pagi sampai ke petang tak pun.ada juga gap.maybe kepala ni dah rasa berat dengan kotak-2 buku kimia,fizik,bio and so on

serius..baru berapa bulan belajar,tapi..dah rasa full dah kepala ni.baru sem 2,belum lagi naik sem 3 and above. -.- macam mana ni~~

dalam menuntut ilmu ni.mesti ada di antara kita yang rasa pressure*tertekan .betul tak?
kalau tak rasa tu memang pelik bebenor lettew. -.-" confirm punye.at list tertekan sebab tak dapat nak buat keputusan nak pakai baju apa untuk ke kelas.*aku la tu .pilih baju pun dah rasa tertekan.see?

bukan apa..aku nak juga dressing like others.jangan ingat budak sains ni just pakai baju kurung 24 jam,pasif,nerd,ulat buku or skima or apa-2 aje la.*biasanya macam tu la.hello~ sekarang dah moden ok.budak sains dah jadi macam budak OM.baju beragam bagai.warna pula striking.tak main la warna-2 pucat ni.nampak tak?dunia hari ini.bhahaha

actually..pilih baju tak la rasa presure sangat.lagi pressure dengan homework and subjek yang bertimbun-2 ni.rasa macam OMAIGOD! OMAIGOD ! WHAT SHOULD I DO?! belajar makin banyak tapi..yang lepas-2 tak berapa nak cover lagi.memang rasa nak pelempang muka sendiri.memang patut pun -.- *adik-2 jangan tiru perangai akak yang tak senonoh ni

okay la.stress aku dah makin berkurang.itu guna nye korang semua.untuk teman aku di kala sunyi dan gembira.thank you.aku dah ngantuk.esok kelas awal pagi. :)

adios !

p/s:suka la tu sebab entry aku kali pendek.cett -..-


*sempat lagi berangan nak anak comel macam ni.kuikuikui. :p

No comments:

Post a Comment