kakak FL,i heart you !

mesti korang hairan kan kenapa hari ini cara aku tulis blog ni lain.biasanya entry aku sebelum ni lagi sopan :) berawak-saya.kelakar tak ? takkan kan? =.="and also center* ahaha.siap tukar template lagi.kalau dulu warna pink sekarang dah jadi suci and damai kebiruan. ^.^ tapi..tema pink tu ada lagi.entah la.aku malas nak buang. biar aje lah:) actually,saja aku tonjolkan diri aku yang sebenar..bukan nak jadi klon FATIN LIYANA even aku suka dia.aha.tapi..kalau aku boleh jadi macam akak yang cun tu okay jugak :) seronokkan jadi macam akak tu? follower pun ramai.begitu juga dengan blogger yang lain.yang sedang riuh buat tuto rial nak cantikkan blog ^.^ tahniah kawan-kawan :) bukan aku malas nak buat tapi aku tak berapa pandai nak main coding ni..tapi..kalau ada yang minta buatkan tutorial,bolehje aku buat :) #perasan.mesti korang pelik kenapa tajuk entry aku kali ini PENAT ^.^ kan kan ? nak di jadikan cerita..pagi tadi aku ke perpustakaan desa berdekatan rumahku untuk menolong akak PSS tu mencegah maksiat :) *tak faham ke ? mari aku terangkan :

mencegah maksiat

renovate kedudukan perabot and susun atur rak-rak buku untuk mengelakkan kanak-kanak riang berdating apabila tamat sesi persekolahan :) * aku pun begitu~ aha.dulu la.. =.="

agak penat..tapi berbaloi dapat buat amal jariah hari ini daripada terus terperap dekat rumah.aku kan penganggur terhormat.sedang menunggu tawaran UPU.doakan kejayaan aku ea kawan-kawan ? :) bukan senang nak masuk sebab ramai sangat budak bijak sekarang ini :( tapi tak apa baby..gagal sekali bukan bereti gagal forever
#teruskan mendayung sampan alyaa ! chaiyook !

okay..pagi tadi aku bangun awal oleh itu aku sempat lah menonton wajah cantik manis milik akak FL yang cun ini.kenal tak FL tu siapa ? FL tu kakak aku.haha.#okay,aku tipu :) FL tu blogger terhebat la.also model muslimah and student fakulti perubatan.and you know what,she's my idol :) i heart her because her style.simple tapi feymes *aku bukan nak feymes.=.=" okay..dah habis merapu pasal akak cun itu,berbalik semula pada cerita aku ini :) mesti korang bosan kan ? sorry~ :3 aku baru lagi dalam dunia blogging ni..tunjuk ajar ku sifu kay baba? :) *siapa baba ? okay tamat,time to sleep.winkwink >O< luas betol mulut.good night !

kakak,payung tu berapa ? ^.^ nak pinjam boleh ?


sedang berangan nak jadi macam kak FL :D kahkahkah !

P/s : terima kasih sudi baca entry aku :) sila like ramai-ramai !

No comments:

Post a Comment