cotton RM16 cumel !

aha..hoi hoi ~ :D bertemu kembali dalam diari aku yang tak seberapa nak laku ini.haha :D takpe..asalkan aku ikhlas tulis blog and always chill dengan readers yang selalu baca entry aku ini.thanx sangat-sangat >.< terharu ~ uhu.okay habis ! actually,hari ini aku nak story dengan korang semua #bukan gosip artis tapi..pasal pemergianku ke kedai tuttt yang kononnya ada promosi jualan MEGA lah :) ehe .


moh nak cerita.bunga yang ku idam,tapi daun yang ku dapat :) ada faham ? aha.pedulikan.=.=" aku semangat nak pergi borong kain dekat tuttt ni..ingatkan kain grand la..tapi..kenapa macam sunyi aja kat sini..kain pun macam kain lama.uhu =.=" aku yang mulanya berangan nak beli kain corak kupu-kupu mula berubah warna.aha.jadi biru #bukan mati =.=" dengan mood yang tak seberapa,ku gagahi juga untuk memilih kain di situ #tak mahu diorang terasa hati.winkwinkwink ! >.< baik tak ? :@



after i jalan and pusing satu bangunan..then i ternampak la sebijik kain ini..# sebijik ? biasa aja..tapi boleh tahan la :) teka berapa ? RM16 only ! ahaha :D #sorry tak upload gmba.bukti beli kain~ :p i tengah cari kain sebenarnya..nak pakai untuk further study nanti.. :) ehe.bukan nak dressing tapi..nak juga merasa pakai baju baru kan ? :) olo..baju kurung je pun.lagipun,aku tak suka sangat belit-belit and over dressing ni..pakai simple tapi tutup aurat cukup lah.harap maklum :)

okay..aku rasa cukup lah aku melalak panjang-panjang.korang pun bosan baca entry panjang-panjang kan ?:) so apa tunggu lagi...sila la komen :) support la aku sikit..olo...blogger baru nak tumbuh ni.. :3 #macam terdesak aje =.="

p/s :saya punyer warna butter.aha :D curik gamba dekat google :) thinkiu .


No comments:

Post a Comment