ada apa dengan KPOP?

assalamualaikum.

hye uolls ! hari ni iolls nak cakap yang iolls penat and sangat mengantuk.tak tahu kenapa -.-

okay..tadi iolls tengok*means stalk fb someone ni.seems that she *opps! sangat anti dengan kpop ni.i don't know why.but from her status,i can see that she really really really hates them*i mean kpop idols .

but why ?!!

hurm . she told everyone that kpop idols especially men la pakai macam perempuan.but not all actually.lepas tu pakai wigs la,siap pakai mekap bagai.tak cukup dengan tu,buat muka cute lebih-2 even mereka dah sememangnya cute.kan ? what the ship baby? maybe ada sesetengah group idols ni.aku tak nak mention la group mana kan.hehehe

biasa la tu.ARTIS.lebih-2 lagi orang luar and beragama bukan islam.kita orang islam ikut la cara yang tak melanggar syariat islam.tahu-2 la kan pakai pakaian yang menyerupai pakaian gender yang berlainan tu dosa and haram pula tu.*means perempuan pakai baju macam lelaki.faham ta? *aku rasa macam cikgu pulak. -.-

the most important...WE HAVE TO RESPECT THE OTHERS.budaya negara kita MALAYSIA and negara lain berbeza.*kalau sama pun tak banyak la.as you know la orang korea ni cute-mute,baju fulamak!,memang comel.and always jadi trend anak muda sekarang*include me.bhaha 

kalau kita kat sini,aku rasa tak ramai yang berani nak dressing macam koreans kan?sebab..kalau silap dressing nanti akan nampak agak pelik. muehehe.tapi..i totally proud with those people yang dare untuk dressing cute-mute ni.kalau orang pandang pelik pun dorang still lagi macam 

"hello~ ada aku kisah ? 

or..

"hurmm.jeles la tu tengok baju aku lawa.kau berani ?"

haxhax *ketawa buat-2.

okay.enough.even i'm not a part of real fan of korean idols yang betul-2 obses tapi..aku still lagi hormat kpop fans yang lain.biarlah mereka.lain orang,lain citarasa :) kan tayanggg? :* muehh


BIG BANG
bukti tak semua kpo idols macam perempuan . tough kan dorang ? auw auw~ feymes pulak tu . ^.-


even aku ni bukan real fan.tapi..aku ada la jugak minat group ni.BEAST IS THE B2ST ! yeahh !
they were totally ohsem.especially yoseob.sangat . ~^.^~ *melting meting~

kalau girls group.aku minat SNSD,MISS A because of suzy and min and f(x) sebab ada sulli yang comel tu >.< *wink wink !


fakta or auta : SNSD feymes dengan palstic surgery.ea ke? -.-"


MISS A 


f(x)

seriously aku rasa jeles dengan korean girls sebab dorang sangat comel.wuuwuu ~ *aku bersyukur dengan apa yang ada :) mueehehe

okay.thats all.ketemu lagi.adios !

No comments:

Post a Comment